Rekordfogás

Merenye 22.00 Kg

Fish Liver

Tavaszi szezonkezdés Ludányhalásziban

A Ludányhalászi Öregpotyka Horgászegyesület vezetőségének meghívásának eleget téve négy napot töltöttünk el a szépen rendezett tó partján, igaz hogy csak március volt és a víz hőmérséklete a 3,5-4 méter mély gödrökben kb. 5-6  foknál nem volt melegebb így is kiváló fogási eredményt sikerült elérni, a mederfenék feltérképezése után mind a hárman más területet választottunk ki magunknak egyikünk a nyílt vizet nézte ki magának a faházak irányában másikunk egy nagy kiemelkedést választott míg harmadikunk a még nemrégen bányászott területet választotta ahol a halak sűrűsége a radaron elképesztő volt.

Bővebben: Tavaszi szezonkezdés Ludányhalásziban

Visszatekintő a 2013 évre

Először is a csapat bemutatásával kezdeném Németh László, Szőke Bernadett, Németh Zoltán, Papp Zoltán, Rein Róbert. Általában csapatunk együtt szokott túráira elindulni és becserkészni a bajszos barátait. Kedvenc időnk, amikor jobban szeretünk horgászni, járni az a kora tavaszi túrák és az őszi horgászatok, mivel ilyenkor nem özönlenek a horgászok a vízpartra és nyugodtabbak a vizek! 3 éve horgászunk a Total Baits termékekkel igen nagy megelégedéssel. Általában használt csalijaink:

Bővebben: Visszatekintő a 2013 évre

Köszöntjük megújuló weboldalunkon

A régi weboldalunkat sajnos feltörték, így most korlátozott tartalommal, de végre helyre tudtunk állni. Egyenlőre a legfontosabb információk elérhetőek, de folyamatosan kerülnek vissza az oldalra a régi tartalmak! Megértésüket köszönjük!

Partnerek

Powered by Joomla!. Design by: themza joomla 2.5 templates  Valid XHTML and CSS.